ABOUT FIT KOBAIN2

My photo
johor bahru, JOHOR, Malaysia

BE MY FOLLOWERS

Wednesday, February 16, 2011

sakit gigi

baru baru ni aku pnye gigi tetibe sngat sakit...aku pn tgk la kt cermin,,rupenye gigi geraham aku berlubang,
peh rase mcm nk matti je rase bile sakit datang..mood aku nk tdo trus xde,meleleh air mata aku menahan sakit..
kata orang2 tua kalo sakit gigi komoh la air garam, aku pn try la komoh pnye komoh aku pn rase ok,then mood aku nk tdo pn datang blik,tetibe berdenyut balik peh,,,,tuhan je la yang tau betapa sakit nya.
tanpa berlengah aku pn trus mencapai kunci moto aku ,trus aku g kdai mamak berhampiran,aku nekad tanye mamak 2 ,,cha ubat skit ada x??macha 2 ckp ada ,,peh pnye lega rase..aku xberlengah trus bedal ubat 2 dpn macha 2 ...dulik la aku da bayar pe ,,hehe then aku trus blik,,,smp uma sakit mula berkurangan,then pe lagi trus aku tdo..
hurm nk tau x pe ubat yg aku mkan,,ubat kaki tiga, bentuk die cm panadol dalam nyer ada 2 biji,mak aku nmpak plastik ubat sakit gigi yang aku bli dan bertanye pada aku,nape bli ubat ni xbgus sbb ada dadah,urmm
aku ckp la kt mak aku,spe nk tanggung sakit ni ..mak diam then aku pn trus layan men poker kat fb.
then oleh kerana xnk menanggung sakit lg,td aku pn g la hospital,,untuk tampal gigi aku yg berlubang nie.
setelah aku diperiksa doktor tu ckp,gigi awk ni xberlubang tp die tumbuh senget,jd kalo nk ilang kan nye kena la buat operation ckit untuk buang tulang ngn gigi aku,dgr je cm 2 aku pn ckp la kt doktor ,xpe la kalo sy rase sakit lagi sy dtg balik dengan nada macho nye hehe sbb doktor 2 cantek cm yuna aku tgk hehe..padehal takut haha
sekian

No comments:

Post a Comment